Tarne ja Taganemisõigus

KOHALETOIMETAMINE

MILLAL SÄRGID KÄTTE SAAN?

*Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati järgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele). PANE TÄHELE! Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks E-smapäeval) anname endast parima, et tooted jõuaks Sinuni kiiresti, kuid palume arvestada umbes nädalase ooteajaga.

Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme särgid teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad ülejärgmisel päeval.

KUIDAS SÄRGID KÄTTE SAAN?

Eestis kasutame transpordiks ITELLA SmartPOST pakiautomaate, Lätis ja Leedus toimetame pakid Omniva pakiautomaati. Soomes on abiks Matkahuolto, Rootsis PostNord. Teistesse riikidesse saadame särgid tavapakina.

TASUTA TRANSPORT

Telli vähemalt 49€ eest ja transpordi eest tasume meie! (kehtib Eestis, Lätis, Leedus)

Soome ja Rootsi tellides on transport tasuta alates 79€ ostusummast.

PAKI SAATMISE TASU

Paki saatmine SmartPOST pakiautomaati 2,79€ (Eesti);

Paki saatmine Omniva pakiautomaati 7,59€ (Läti, Leedu);

Paki saatmine Soome ja Rootsi 9,95€;

Teised EL-i riigid (tavapakk) 12,50€.

Muu maailm (tavapakk) 22,30€.

TAGASTAMINE JA ÜMBERVAHETAMINE

Kui särgid Sulle ei sobi, vahetame need hea meelega ümber või anname raha tagasi. Proovimiseks on aega tervelt 14 päeva alates kauba kättesaamisest! 

Tagastamine on täiesti tasuta ja toimub sama pakiautomaadi kaudu, kust särgi kätte said! 

KÄTTETOIMETAMINE VÄLISMAALE

Välismaale jõuab kaup tavaliselt 1-2 nädala jooksul sõltuvalt riigi kaugusest. NB! Mitte-EU riikides võib rakenduda tollimaks ja ajakulukad tolliprotseduurid. Rahvusvaheliste saadetiste puhul sõltub tarnekiirus transpordifirmast ja tolliprotseduuridest ning võib võtta kuni 30 päeva, kuigi tavaline tarneaeg ei ole meie andmetel ületanud 1-2 nädalat.

 

 

TAGANEMISÕIGUS, ÜMBERVAHETAMISE JA TAGASTAMISE KORD

Osta julgelt poest või veebist, proovi kodus selga ja kui ei sobi, vaheta ümber. Peamine tingimus on, et tagastatavad särgid ei tohi olla kantud, määrdunud ega muul viisil kahjustatud - proovida võib, kanda mitte!

1. Tooteid saab ümber vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul ostu hetkest. See kehtib nii Sangari e-poest kui füüsilisest kauplusest ostetud toodetele, kuid mitte edasimüüjate juurest või mujalt ostetud toodetele.

2. Tagastatav toode ei tohi mingil juhul olla kantud, määrdunud ega läbi pestud! Selle küljes peavad olema originaaletiketid ja muud uue, kasutamata toote tunnused. Kasutatud või kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.

3. Vahetusõigus kehtib ühe korra tehingu kohta. Vahetatud toodet ei saa teistkordselt vahetada.

4. Tootega koos tuleb esitada: 
- täidetud taganemisavaldus (PDF / DOCX) ja 
- ostutšekk, arve või tellimuse number. 
Erandina ei pea ostutšekki või arvet esitama, kui ost on registreeritud Teie nime ja e-posti aadressiga kaupluse kassas või e-poes. Paberil taganemisavaldus on e-poe ostudega kaasas, samuti saab taganemisavalduse täita kaupluses.

5. Tagastatav või ümbervahetatav toode tuleb tuua Sangari esinduskauplusse või saata Sangar AS, Sõpruse pst 2, 50050 Tartu. Erandina, kui tellisite kaubad pakiautomaati, saate need nädala jooksul tasuta tagastada, kasutades pakiautomaadi tagastuskoodi. Smartpostil kehtib tagastuseks uksekood, millega paki saite, Omniva sõnumis on eraldi tagastuskood.

6. Tasuta vahetame toote ümber sama hinnaga toote vastu. Kallima toote vastu vahetamisel kannab hinnavahe klient. Erandina ei tule juurde maksta, kui vahetatakse sama tootemudeli teise suuruse või kehatüübi vastu. Odavama toote vastu vahetamisel hinnavahet ei hüvitata.

7. Kui sobivat vahetustoodet ei leidu, on Teil õigus kasutamata ja puhas toode 14 päeva jooksul tagastada.

8. Tagastatud toote eest kannab Sangar AS raamatupidamine raha tagasi Teie poolt taganemisavalduses näidatud pangakontole viivitamatult, kuid mitte kauem kui 14 päeva jooksul alates toote tagasivõtmisest. Toode peab olema kasutamata ja puhas, ostja isik ja ostu kuupäev peavad olema tuvastatavad. Müüjal on õigus toodet mitte tagasi võtta ning edastada see ekspertiisi Sangar AS tootmisosakonda, kus mitte hiljem kui 14 päeva jooksul otsustatakse, kas seda saab tagasi võtta.

9. Kui olete ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Teil õigus esitada Sangar AS-ile pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest, kui võib eeldada, et tegemist on tootmisveaga. Puudusega kauba korral on Teil õigus nõuda asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.