Veebipoe müügitingimused

SANGAR VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

 

Veebipoe SANGAR.EE (edaspidi Veebipood) omanik on SANGAR AS (registrikood 10063674), asukohaga Sõpruse pst. 2, Tartu 50050.

 

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

 

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Toote hind veebipoes võib erineda hinnast Sangari füüsilistes esinduskauplustes.

 

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

 

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

 

2. Tellimuse vormistamine

 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

 

Tellimusest tulenev võlaõiguslik leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

 

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, või on tellimuse vormistamisel esinenud tehniline viga, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

3. Kohaletoimetamine

 

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Euroopa Liidu riigid ning, erikokkuleppel Veebipoega, muud maailma riigid.

 

Kauba saatmiskulud kannab sõltuvalt tellimuse suurusest ja tarneviisist Ostja või Veebipood. Vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

 

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine kuni 30 kalendripäeva jooksul.

 

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

 

3. Taganemisõigus

 

3.1. Kaupade tagastamine

 

Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

 

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.

 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Ümbervahetatav või tagastatav ese ei tohi olla kahjustunud ega kandmisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Tagastada ei saa avatud pakendiga kosmeetikat, parfüüme ja pesu.

 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus doc ning

a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Sangari kesklao aadressile "Sangar AS, Sõpruse pst 2, 50050 Tartu" või

e-kirja aadressile onlinestore@sangar.ee

b) saata täidetud taganemisavaldus onlinestore@sangar.ee ning seejärel saata pakendis kaup hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Sangari kesklao aadressile "Sangar AS, Sõpruse pst 2, 50050 Tartu" või

c) esitada täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest mõnda Sangar AS füüsilisse kauplusse.

 

Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui

a) tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi),

b) kui Veebipood on andnud kaupadega kaasa koodi, millega saab tagastada kaupa pakiautomaadi abil ning see kood veel kehtib või

c) kui Ostja toob täidetud taganemisavalduse ja kauba Sangar AS füüsilisse kauplusse.

 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kaup loetakse tagastatuks, kui see jõuab Sangari kesklattu, mis asub aadressil Sangar AS, Sõpruse pst 2, 50050 Tartu.

 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

3.2 Kaupade ümbervahetamine

 

Kaupade ümbervahetamine on taganemisõiguse erijuhtum, mille puhul Ostja tagastab kaubad samadel tingimustel, nagu sätestatud peatükis "3.1. Kaupade tagastamine", kuid ei soovi saada raha tagasi, vaid saada ostetud kaupade asemel sarnaseid kaupu samas või suuremas väärtuses. Vahetades kaubad suuremas väärtuses kaupade vastu, katab rahalise vahe Ostja.

 

Ostetud kaupa saab ümber vahetada järgmistel viisidel:

a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile "Sangar AS, Sõpruse pst 2, 50050 Tartu", märkides selgelt, millise kauba vastu soovitakse kaup ümber vahetada või

b) esitada täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Sangar AS füüsilisse kauplusse.

 

Kui kaup saadetakse koos taganemisavaldusega ümbervahetamiseks aadressile "Sangar AS, Sõpruse pst 2, 50050 Tartu", tuleb soovitud uute kaupade saamiseks need eelnevalt broneerida, kirjutades onlinestore@sangar.ee või helistades (+372) 7 307 321.

 

3.3 Defektiga kaubad

 

Veebipood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

 

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile onlinestore@sangar.ee või helistades telefonil (+372) 7 307 321.

 

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

 

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

 

4. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

 

Veebipood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

 

Veebipood saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-posti aadressile ainult juhul, kui Ostja on selleks avaldanud soovi, sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

 

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

5. Vaidluste lahendamine

 

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile onlinestore@sangar.ee või helistada telefonil (+372) 7 307 321.

 

Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada http://www.komisjon.ee/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

 

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi http://ec.europa.eu/consumers/odr/ poole.